úterý 14. ledna 2014

Plenky

Začátkem listopadu jsem psala o problémech hafuši Meg s čuráním a krví v moči. Přečíst si můžete ZDE .

Od té doby se nic nezměnilo. Spíše naopak. Krev v moči nezmizela, jen čurání nabralo na intenzitě. Ven chodíme minimálně 6x denně, přesto doma neustále vytírám loužičky.

Na Štědrý den jsme byly s dcerou domluveny, že Meg vezmu s sebou a zůstaneme až do druhého dne do večera. Nakonec jsem jela sama a ještě týž den večer se vrátila domů. Představa, že mě Meg vytáhne, možná i vícekrát, od večeře, mě děsila. Naše rodina dodržuje pravidlo, že od stolu smí na Štědrý večer vstát jen hostitel.

Vzrůstající četnost venčení a přibývající loužičky po bytě - fakt už jsem často nedělala skoro nic jiného, než běhala s Meg za barák a vytírala - mě přivedla na myšlenku jednorázových plenek. Prolezla jsem internet a opravdu našla plenky pro psy. Dokonce v několika velikostech. Jenže ... 12 kusů pro westíka 169,- káčé plus poštovné. Co když je Meg jako správný paličatý teriér ze sebe okamžitě strhá?

Vyrazila jsem do zverimexu (nazývám tak všecky prodejny s chovatelskými potřebami) a doufala, že třeba budou někde mít nějaké malé zkušební balení. Neměli. Ani zkušební, ani žádné jiné. Plenky prostě nevedou. Zašla jsem i na veterinu. Ani tam jednorázové plenky pro psy nevedou. Koupila jsem alespoň analgetika. Občas se totiž stává, že si Meg při čurání povrčává. Nejspíš ji to bolí.

Nakonec jsem vyzkoušela jednorázové plenky pro miminka. Vystřihla jsem díru na ocásek a nasadila jí je vlastně předkem nahoru, abych je mohla "zapnout" na hřbetě. Meggie si je k mému úžasu nechala. Navíc vždy způsobně počkala, až jí je nasadím. Jen občas se stalo, že z plenky prostě "vystoupila".

Velikostně je pro westí holku nejlepší velikost 2 nebo 3. A zcela nevhodné jsou pampersky. Je v nich jakýsi písek, který při styku s tekutinou zgelovatí. No a ten se při vystřižení díry pro ocásek z plenky vysype.

Žádné komentáře:

Okomentovat