sobota 8. září 2012

Den dvacátý druhý

Focení novorozeňat je úžasná věc.
Hned v počátku (po zkušenostech z porodnice), mi došlo, že bude třeba zakoupit nějaké světlo. Což jsem také učinila a v mezičase (než bylo dopraveno, vybaleno z krabice a sestaveno) jsem se věnovala intenzivnímu hledání informací a také inspirací na toto téma.
Ač jsem se vše snažila uložit do mozkových závitů, velkou část z toho jsem tváří v tvář nahaté Emí uplatnit nedokázala.
Mnoho pokusů jsem smazala rovnou ve fotoaparátu.
Některé se na displeji přeci jen jevily velice nadějnými. Když jsem je však vysypala z karty do PC a zkoukla na monitoru, rozbrečela jsem se. Ta, která se mi líbila nejvíce, byla neostrá. Tedy přesněji, ostrá byla, ale nikoliv tam, kde jsem zamýšlela.
Asi budu muset ostření trénovat. Bojím se však, že to není unaveným okem, ale spíše třaslavýma rukama. Pro příště bude asi nutné použít stativ.



Žádné komentáře:

Okomentovat