sobota 8. prosince 2012

Kazeta pro švadlenku

Na jaře jsem se pustila do obří kazety na šití pro svoji mooc šikovnou kamarádku.
Kazeta se líbila nejen kamarádce, ale zaujala i jednu patchworkářku na Dámě, kde jsem se se svým veledílem pochlubila. A tak jsem jí slíbila, že jí jednu umotám. Přála si jí k ježíškovi.
Kazeta, kterou jsem motala na jaře, nebyla to pravé ořechové (foto najdete TADY). Jednotlivé vložené košíčky se příliš neosvědčily, rovněž víko se špatně zavíralo, proto jsem ji tentokrát trochu upravila a udělala jeden vnitřní košík s přihrádkami.
První prototyp vnitřního koše se moc nepovedl. Rozhodla jsem se proto, že umotám kazety dvě, aby měla na výběr.



Manžel, který ježíška sponzoruje, nakonec rozhodl, že má ježíšek přinést tu kombinovanou s kouřovým pedigem.
No a ta druhá s nepovedeným vnitřním košíkem zůstala mě. Konečně mám kam uložit zejména maxišpulky nití.

1 komentář:

  1. U nás tomu říkáme koš a slouží parádně:-) Ještě jednou moc děkuji! Z.

    OdpovědětVymazat