středa 18. října 2017

Babí léto ...

Babí léto přišlo po nepovedeném září nečekaně, o to více se však snaží.

Podařilo se mi přesvědčit samu sebe a vyrazila jsem včera do Německa.
S fotobatohem, dvěma objektivy, filtry i stativem.
Ještě dnes mě z toho všeho bolí záda.
O nohách ani nemluvím.

Cílem bylo dlouho plánované podzimní Vogtländische Schweiz.
Opravdu úžasné místo.
Musí být nádherné v každé roční době.
Jen kdybych nebyla tak strááášně líná.

Před dvěma roky jsem tam byla na jaře  - vice ZDE .
Před tím ještě dvakrát, avšak bez Nikonka, jen s Lumíkem - více TADY .

Původně jsem měla v plánu jet rovnou do Jockety a časopisy koupit až na zpáteční cestě.
Ještěže jsem se rozhodla nejprve koupit v Plauen časopisy a teprve pak vyrazit do Jockety.
Vlak, kterým jsem se chtěla vrátit, měl totiž 40 minut zpoždění a to by rozhodně na nakupování, byť v nádražní "trafice", nestačilo.

Do Plauen se dá z KV vyrazit čtyřmi rozdílnými trasami.
První přes Johanngeorgenstadt - momentálně výluka.
Na druhé trase - přes Kraslice - taktéž výluka.
Nesnáším výluky.
Fakt se mi nechce vystupovat z vlaku ... v poklusu přestoupit do busu, který je ovšem třeba nejprve najít ... a pak zase zpět do vlaku.
Nově by se dalo jet i přes Cheb a Hof ... jenže vlak přijede do Hofu těsně po odjezdu vlaku Hof-Plauen.
Zůstává tedy čtvrtá trasa z Chebu přímo do Plauen - žel první vlak jede až v 10:05 :o(

Z výše uvedeného vyplývá, že jsem vylezla z vlaku v Jocketě až ve 12:40.
Z hlediska focení fakt doba k ničemu.
Tím spíše, že poslední vlak, kterým musím toto místo opustit, abych se dokázala vrátit zpět do KV, je ten v 16:22.
Naštěstí je v údolí říčky Trieb vcelku stín.
I tak jsem však dost často bojovala s přepaly.

Tady něco málo fotek.
Nejprve pár oblíbených čtverců ;o)





Taky dva "nudloidy".



Foceno přes zlatý filtr.
Proto ta zvláštní barva vody.
Nějak není chuť ani čas pohrát si s její barvou.
Tolik malý dodatek pro znalce fotografování ;o))

A nakonec mapka.
Tyrkysovou barvou trasa tam.
A modrou trasa zpět.
Šplhat nahoru schody přímo na vyhlídku Lorelay, jak se nabízí pohledem na mapku, se mi fakt nechtělo.
Zkusila jsem minule a už nikdy více ;o))




Žádné komentáře:

Okomentovat