středa 13. září 2017

Slunečnice ...

... aneb produktové foto podruhé ;o)

Vytáhla jsem starší sadu ubrusů, prostírání, podkafíček a látkových košíčků s motivem slunečnic.
Stále ještě nejsou na Fleru, protože nejsou nafocené.
Zkoušela jsem je nafotit v "grilovacím koutku" mezi paneláky, ale fotky se mi pranic nelíbily.

Pokusila jsem se tedy využít "stylu" z minulého příspěvku.

Nejprve nově nafotit - doma na kuchyňském stole.

Podkladová prkna pro fotky mám připravená.
Stáhla jsem si z netu ukázku podlahy a upravila pro své potřeby.

Z netu jsem si stáhla i nemálo pozadí.
Nakonec jsem se rozhodla je nevyužít a raději si nafotit své vlastní.

No a takto dopadl první pokus.
Po mnoha desítkách minut práce s vrstvami v Zoneru.
Nejsem tak úplně spokojená, ale já se vypracuju ;o)




Žádné komentáře:

Okomentovat