neděle 4. června 2017

Vernisáž na statku Bernard

Včera proběhla vernisáž fotografií naší kolegyně ze sokolovského fotoklubu na statku Bernard v Královském Poříčí.
Mají zde novou výstavní síň a myslím, že vcelku zdařilou.
Zejména se mi líbí nasvětlení fotek malými lampičkami, které fotky krásně "rozsvítí".
I průměrná fotka je s tímto nasvícením opravdu příjemně koukatelná.
Tím netvrdím, že Adéliny fotky jsou průměrné.
Jen to brutální HDR rozhodně není můj šálek kávy ;o)


Požadovaný Dress code a to klobouk byl beze zbytku dodržen ;o))
Konečně i já s Martou jsme si předem udělaly kolečko po obchodech a vietnamských tržnicích.
Jen já mám zvláštní velikost hlavy.
Dospělá velikost mi spadla až na nos, dětská naopak zůstala sedět na šešulce.
Nakonec jsem si půjčila Martin klobouk.
A doladila outfit do stylu vesničanky.
Fotku pochopitelně nemám, kdo mě zná, ví, že před objektivem se vyskytuji jen z donucení ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat