sobota 21. prosince 2013

Vánoční prostírání

K loňským vánocům dostala starší dcera vánoční štolu. Juknout na ni můžete ZDE .

Štola byla původně zamýšlena na konferenční stolek. Dcera ji však dala na jídelní stůl a mě už tehdy napadlo udělat k ní i prostírání. A nejlépe 6 kusů - pro celou rodinu, včetně mě i mladší dcery ;o))


Při řezání jsem však nějak prapodivně počítala a tak jsem musela odříznout cca 3,5 cm okrajového pruhu. Napadlo mě tedy použít tento proužek na "podkafíčka" ve tvaru šestiúhelníků.


Prostírání i podkafíčka jsou lemovány šikmým proužkem. V původní látce jsou dosti široké bílé pruhy, které jsem loni odstřihovala. Letos se mi do toho nechtělo a moc se mi to lemování nelíbí. Podruhé v životě jsem lem našívala najednou. Běžně totiž přišívám rubovou část v ruce. Jenže náš kočičák mi naštvaně překousl drátek z navlíkače jehel - odmítla jsem mu ho nechat na hraní. No a já prostě jehlu bez navlíkáčku nenavlíknu ;o))

2 komentáře:

  1. Dobry den, zajimalo by me jestli prostirani ze dne sobota 21. prosince 2013
    Vánoční prostírání -mate k prodeji.Dekuji za odpoved,Reeseova

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, děkuji za dotaz.
    Omlouvám se za pozdní reakci, ale bohužel jsem našla až dnes. Lépe je dotaz takovéhoto typu posílat na e-mail, který najdete nahoře v pravém postranním panelu.
    Toto prostírání bylo šito pro dceru, látky již bohužel nemám k dispozici. Pochopitelně je možné ušít ve stejném stylu z jiných látek.
    Jeane

    OdpovědětVymazat