sobota 29. dubna 2017

Setkání evropské šlechty

Setkání evropské šlechty se v KV koná každoročně poslední dubnový víkend.
Je to hodně snobská záležitost.
Občas si tam připadám jako občan třetí kategorie.
Vlastně hlavně proto chodím jen sporadicky.

Před třemi lety jsem šla jen za účelem nafocení fotek do soutěže fotoklubu - více TADY .

No a letos mě přemluvila kolegyně z fotoklubu.
Moc mě vlastně přemlouvat nemusela, chtěla jsem se pokusit o reparát focení závodů na dřevěných konících, které již značně rozjařená šlechta pořádá.
Reparát byl zcela neúspěšný.
Místo proutěné překážky, kterou se ovínění šlechticové před třemi roky pokoušeli prolézt, byla letos jen kláda.
Šlechticové hodně mladí, vlastně ještě kluci.
No a spousta fotografů na dostihové dráze, kteří fakt hodně překáželi.
Vlastně nechápu, co tam těsně před šlechtici se svými teleobjektivy (evidentně vyšší třídy než vlastním já) fotili.

Takže jen pár cwaků šlechtičen v kloboucích.





Žádné komentáře:

Okomentovat