čtvrtek 19. ledna 2017

Frozen Bubble - part one

Nedávno jsem při listování Pinterestem narazila na fotky zamrzlých mýdlových bublin.
A to bych ani nebyl já, kdybych to nechtěla vyzkoušet.
Vlna současných mrazů k takovýmto pokusům přímo vybízí.

Jenže ...

Bubliny z vody a přípravku na mytí nádobí prostě nefungovaly.
Praskaly už v teple domova.
Začalo tedy hledání, jak na to.
Na YouTube jsem našla několikero receptů.
První poznatek byl, že mnou doma používaný Pur Balsam je zcela nevhodný.
Chce to prý úplně obyčejný Jar.
Který ovšem už nejspíš ani neexistuje.
Nakonec jsem koupila jakýsi Milit s glycerinem.
Ostatně glycerin údajně způsobuje větší pevnost bublin.
Namíchala jsem tedy směs z převařené vody (doporučovanou destilovanou vodu ve mnou navštíveném obchodě neměli a na benzínku se mi fakt nechtělo), Militu, kukuřičného škrobu a prášku do pečiva.
I tak však bubliny praskaly.
Vydržela zhruba každá desátá.
Přidávala jsem střídavě škrob i Milit.

Když jsem se dostala do stavu, že nepraskly třeba i dvě nebo tři bubliny za sebou, vyrazila jsem do mrazu na balkon.
Bubliny vesele prskaly, jen čas od času některá vydržela.
Jak se však dotkla zábradlí, "roztekla" se na polokouli.
Kulatou bublinu se mi nepodařilo posadit na zábradlí ani náhodou.
A taky nezamrzaly.
Přesněji řečeno v okamžiku, kdy se začaly na povrchu bubliny vytvářet mrazové větvičky, bublina se propadla.

Vydržela jsem mrznout asi hodinu a pak jsem to vzdala a fotky vysypala do poče.
Některé jsou snad i koukatelné, i když hodně vzdálené mému původnímu záměru.
Kvůli rušivému pozadí jsem převedla do černobílé.
A taky přidala paprsky ;o))






Žádné komentáře:

Okomentovat