středa 11. ledna 2017

Černobílá

... další téma čtvrtletní fotosoutěže ve fotoklubu znělo
černobílá ...

... nápady tentokrát kupodivu byly, jen jejich realizace nebyla bez problémů ...

... pro první nápad bylo třeba notového papíru ...
... trvalo mi docela dlouho najít na Pinterestu notový papír ve slušném rozlišení ...
... a když už jsem nějaký našla, byl v sépiových odstínech ...
... já však potřebovala papír bílý ...
... nakonec jsem přeci jen našla a vytiskla ...
... dalším problémem se ukázaly lžíce ...
... ty mé jsou příliš placaté, chtělo to takové ty hlubší ...
... navíc jsou používané a tedy i mírně poškrábané ...
... co však nadělám, že ...
... vůbec největším problémem se však ukázalo nasvícení ...
... lampička se ve lžících nepěkně odrážela :o(
... došlo tedy nakonec i na klonovací razítko ...



... dalším nápadem byly šachové figurky ...
... nejprve jsem musela přerovnat byt, abych našla šachy z dětských let mých dcer ...
... našla jsem, ale jejich velikost mě zklamala ...
... v plánu byla figurka koně, ale ten nebyl díky velikosti - vlastně spíše malosti - moc k poznání ...
... takže nakonec záložní varianta ...
... jako pozadí použit zbytek tapety s obláčky a motýlky ...


... na konec jsem si nechala nápad nejsložitější ...
... upevnit pět metrů pruhované látky - stříhat se mi ji nechtělo - mi dalo pořádně zabrat ...
... jednoduché ostatně nebylo ani najít vhodné skleničky ...
... vůbec nejsložitější pro mě bylo všecko nasvítit kancelářskou lampičkou ...
... marně jsem ji obalovala bílou igelitovou taškou nebo průklepovým papírem ...
... neustále se ve skleničkách odrážela ...
... pokus nasvítit odrazem od hliníkové podložky taky nebyl to pravé ořechové ...
... nakonec přišla na řadu polystyrenová deska a nasvícení odrazem od ní ...
... po třech hodinách už jsem neměla sílu vylepšovat a tak jsem kartu vysypala do poče ...
... až tam jsem si všimla, že skleničky nebyly vyleštěné tak, jak bych si představovala ...
... taky maličkaté bublinky mě zrovna nenadchly ...
... sílu ani chuť vše přefotit jsem však v sobě nenašla ...





... a jak vše nakonec dopadlo? ...
... mě osobně se nejvíce líbily lžíce, osazenstvo klubu však můj názor nesdílelo ...
... dostaly jeden jediný bod ...
... taky skleničky nenadchly ...
... možná proto, že Marta předvedla technicky mnohem zdařilejší verzi ...
... šachy však "urvaly" čtvrté místo ...
... více na webu fotoklubu TADY ...

Žádné komentáře:

Okomentovat