čtvrtek 22. září 2016

Zlatotisk s jablíčky

V minulém příspěvku jsem psala o letité málem zapomenuté látce s jablíčky ve skořicových tónech se zlatotiskem.
Lemovala jsem touto látkou luxusní podzimní prostírání.

Látka mě natolik zaujala, že jsem se pustila do jejího zpracování.
Co na tom, že jsem měla předeprané úplně jiné látky.
Zlatotisk jsem zkombinovala se zelenou batikou od Bellusu.

Vznikly tak dva ubrusy o velikosti 60 x 60 cm.
Patchworku pramálo, jen střed lemovaný širokým lemem.
Látky použity obráceně, takže ubrusy jsou sice stejné, ale přeci jiné.
Střed i široké lemy si přímo říkaly o quiltování podle klasických patchworkových šablon ;o))



A k ubrusům ještě dva látkové košíčky.
Rozložené o velikosti 31 x 31 cm.
Složené pak 16 x 16 cm a výška 7,5 cm.


A taky dva svícínky na čajovou svíčku.



Žádné komentáře:

Okomentovat