středa 14. září 2016

Pouzdro na mobil

Dcera si pořídila nový mobil.
A přála si pro něj měkoučký pelíšek.
Prý by se jí líbily nějaké růžičky a kraječky, ale je čuně a tak potřebuje raději něco hodně tmavého ;o))
Vybrala si černou s bílým minipuntíkem a k zipu přívěsek kočičky.
U kraječky zůstalo.

Protože však puntíku byl jen malý zbytek z jiného projektu, nezbylo než kombinovat.

Docela jsem se vyvztekala.
Byl to vlastně můj teprve druhý pokus o pouzdro na mobil a tak nemám vychytané postupy.
Všívání zipu jsem si chtěla ulehčit všitím jen jedné poloviny zipu, jak jsem viděla v některých časopisech, ale docela se kroutil do vrtule a bylo to poznat i na pouzdru. Tenčí vatelín a fleece jako podšívka to nedokázal udržet.
Přidala jsem i polokroužek, aby případně bylo možné pouzdro připnout třeba na popruh a zavěsit kolem krku.

Popruh dcera neocenila, prý není malej fakan.
Zato je nadšená fleecem, při vyndavání mobil o podšívku pěkně vyčistí ;o))



Žádné komentáře:

Okomentovat