pondělí 26. září 2016

Jablíčkové chňapky

Blíží se má první účast na Jablečném dni na zámku Krásný Dvůr.
Součástí je i soutěž o nejlepší výrobek s jablečnou tématikou.

A tak mě napadlo ušít chňapky ve tvaru jablíčka.
Dokonce i jablíčkovou látku jsem našla.

Byla jsem líná jablíčko malovat a tak přišel na řadu Pinterest.
Přímo chňapku jsem nenašla, našla jsem však prostírání ve tvaru jablka.
Rozhodla jsem se tedy použít šablonu na toto prostírání.
Bylo mi jasné, že šablonu bude třeba zmenšit.
Přesto první prototyp nedopadl dobře.
Vznikla obrovská chňapule vhodná tak možná pro Yettiho.
Takže ještě upravit šířku a mohla jsem se pustit do šití.

Velikost chňapky je nakonec cca 23 x 20 cm.
Uvnitř hlavního dílu je hadr na podlahu - pochopitelně nový, pouze předepraný ;o))
Klopy jsou vypodložené 80 g vatelínem.
Obšito šikmým proužkem, který přechází i do poutka.
Dozdobeno dřevěným knoflíčkem ve tvaru jablíčka.



Žádné komentáře:

Okomentovat