neděle 4. září 2016

Festival světla

V rámci oslav sedmistého výročí narození Karla IV. se u nás konal Festival světla.

K vidění byl videomapping hned na dvou lázeňských budovách.

Na Alžbětiných lázních neboli Lázních V. s názvem Karel IV. - Budovatel.
Tento záběr jej asi vystihuje nejvíce. 


I další, které se mi podařilo jakžtakž cwaknout, byly zajímavé.



Vůbec nejvíc mě však zaujal záběr, který jsem dokázala rozklíčovat až doma v poči.
V reálu jsem hledáčkem fotoaparátu viděla cosi hodně tmavého, co mi připomnělo vánoce.
Netušila jsem, co to má společného s Karlem IV., ale přesto jsem se pokusila cwaknout.
Až v poči jsem zjistila, že jsou to vlastně původní Karlovy Vary asi nepříliš dlouho po jejich vzniku.


Na druhém konci města na Císařských lázních neboli Lázních I. nesl videomapping název Karel IV. - Vizionář.
Přestože jsem dorazila až tam, videomapping mě nijak zvlášť nezaujal.
Hudba na mě příliš rázná, rovněž tak příliš rychlé střídání obrazů, světla a tmy.
Tady jsem se o focení ani nepokusila.

Stejně tak jsem nefotila ani na kolonádě.
Tady byla naopak hudba velice příjemná.
Sloupy kolonády měnily barvy v rytmu  i náladě hudby, což bylo velice zajímavé a uklidňující, ale na fotce by to dle mého názoru nejpíše nevyniklo.
A tak jsem jen poseděla a odpočinula si u hudebního prožitku.

Cestou zpět od Císařských lázní jsem "chytla" u divadelní lávky poslední projekci, která nesla název Karel IV. - Mecenáš.
Promítáno bylo na stěnu tvořenou z vody a vodní mlhy.
Děj jsem moc nevnímala, jen se snažila zaostřit a cwaknout.
Vím jen, že tam byl Karel IV. a všecky jeho manželky.
Pár fotek dosti nepovedených a neostrých, spíše jen pro ukázku :o(





Domů jsem se dovlekla hoodně po půlnoci- tuším kolem půl druhé - zcela ucaprtaná, ale šťastná, že jsem psychicky zvládla ty šílený masy lidí ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat