neděle 21. srpna 2016

Františkánský klášter

Termín výstavy našeho fotoklubu se nemilosrdně blíží, a tak nezbylo než se pustit do úpravy fotek, které jsem slíbila již v TOMTO příspěvku.

Pokud má někdo zájem pročíst si více informací o tomto klášteře s kostelem a nechce se mu hledat, tak přidám jeden ODKAZ

Fotky jsem pojala pochopitelně jako čtverec.
Čtvercové období mě postihlo již počátkem roku 2013 ... více třeba TADY nebo TADY 
A drží se mě do dneška.
Čtverec se prostě stal mým oblíbeným formátem.

Vedle období čtvercového se momentálně nacházím v období pastelovém ;o)
A taky experimentuju s mapováním tonality.

Ale teď už raději k fotkám.
Z mnoha jsem vybrala čtyři kusy.

Dva z kostela Zvěstování Panny Marie.
Jeho vysoká vitrážová okna byla důvodem, proč jsme si s kolegyní Martou domluvily prohlídku mimo otvírací dobu.
Chybně jsme se domnívaly, že brzy ráno proniknou barevnými vitrážemi dovnitř sluneční paprsky.
Nepronikly :o(
Navíc nebylo nijak jednoduché najít nějaký vhodný záběr.
Ze stropu visí jakési dlouhatánské tyče a dostat je do zákrytu byl docela oříšek.
Klonovat se mi je rozhodně nechtělo.



A také dva záběry z křížové chodby, která byla v červnu návštěvníkům zcela nepřístupná z důvodů rekonstrukce.
Nás tam pochopitelně pustili.




Žádné komentáře:

Okomentovat