pátek 1. července 2016

Smoothie

Teprve nedávno se smoothie stalo neodmyslitelnou součástí mého jídelníčku.
Zcela pravidelně jej mám k snídani.

Docela mě pobavil termín "smůzíčko", který použila v jakémsi pořadu typu Receptář Přemka Podlahy jedna "biomatka".
Do smůzíčka svým dvěma malým, maličko ušmudlaným, avšak nejspíš šťastným dcerkám mixuje takřka cokoliv, co naškubají na dvorku.

Já jsem maličko závislá na nabídce obchodů.

A tak jsem začala kombinovat.
A taky fotit ;o))

Jak už jsem psala v TOMTO příspěvku, základem se pro mě stal banán a jablko.
K tomu přidávám nejrůznější listovou zeleninu.
Někdy taky místo zeleniny nějaké ovoce, ale o tom až příště.
Ředím trochou jemně perlivé magnesie.
Pokud nemám, stačí voda z vodovodu.

Skvělý je třeba baby špenát.

SMOOTHIE S BABY ŠPENÁTEM


Nebo jakýkoliv salát.

SMOOTHIE SE SRDÍČKY SALÁTU


Favoritem se pro mě stal řapíkatý celer.
Začínala jsem s jediným řapíkem, dnes už klidně přidám i dva.
Kupodivu necítím chuť celeru, ale spíše vlašských ořechů ;o))

SMOOTHIE S ŘAPÍKATÝM CELEREM


Co mě naopak velmi zklamalo je rukola.
Mám ji moc ráda, ale ve smoothie s ní okamžitě po napití cítím spíše trávu.
Až po polknutí se objeví náznak typické chuti rukoly.

SMOOTHIE S RUKOLOU




Žádné komentáře:

Okomentovat