pondělí 18. července 2016

Romantika v šedorůžové

Šedivý panel s růžovým kolem a motýly mě natolik zaujal, že jsem ho - jak jinak - prostě musela mít.
Tentokrát se v mém syslišti příliš dlouho nepovaloval.
Což ovšem nelze říci o látkách, které jsem použila jako doplňkové.
Ty čekaly na uplatnění hoodně dlouho - celé tři roky ;o)
K panelu seděly tak perfektně, jako by snad k němu byly určeny.
A když se mi navíc podařilo koupit fialovo růžovou fleecovou deku, pustila jsem se do šití romantické soupravy, i když jsem měla v plánu něco úplně jiného.


Velikost deky vyplynula z velikosti fleecové deky a tak má jen 130 x 170 cm.
Polštářky jsou o velikosti 42 x 42 cm.
A malého motýlka, který byl v kraji panelu a nebyl tedy celý, jsem použila na obal na čtvercovou krabičku kapesníků.

Žádné komentáře:

Okomentovat