úterý 7. června 2016

Spolupráce pokračuje

Loni jsem šila dvacet kosmetických taštiček pro jeden kosmetický salon.
Více si můžete přečíst TADY a TADY .

Taštičky se osvědčily a tak přišla další objednávka.
Opět dvacet taštiček.
Pokud možno ve "firemních" barvách, což je tmavě fialová, zelená a béžová.
Po nabídce možností si majitelka salonu vybrala tmavě fialovou s krajkovými zipy.
Deset kusů se zipy béžovými a deset kusů se zipy fialovými.
Tentokráte podlouhlý tvar, který se líbil více.
Obratem přišla změna.
Prý raději všecky ze zipy béžovými.
Aby se to netlouklo s logem ;o)

Nakoupila jsem látky i zipy, prolezla letité zásoby krajek a pustila se do šití.

Široká krajka vystačila přesně na deset taštiček.
A tady jsem poprvé nedodržela zadání a na čtyři taštičky propašovala zip fialový.
Abych se přiznala, ten fialový se mi líbí o malinko více.



Pak jsem přemýšlela co dál.
A když už jsem byla u nedodržení zadání, pustila jsem se do taštiček zelených.
Tentokrát s normálním zipem, zato s korálkovou ozdobou k jezdcům.
Výsledek se mě osobně ze všech taštiček líbí nejvíce.


A když firemní barvy, tak firemní barvy.
Vznikly čtyři taštičky trojbarevné, s krajkovým zipem a dokonce jsem použila vyšívací steh a melírovanou nit.
Výsledek se mi však líbí nejméně ze všech taštiček.


Ještě jedno foto celé úrodičky ;o))


A protože jsem za spolupráci ráda, došlo i na malý dárek.
Prvně jsem se pustila do futrálku na čtvercovou krabičku s kosmetickými ubrousky.
Docela jsem se napřemýšlela, jak na to, až jsem to vymyslela.
Nakonec jsem však přišla na to, že by to šlo jednodušeji.
Příště nejspíš budu šít maličko jinak.


Majitelka salonu byla nadšená.
Prý moc děkuje, že jsem zadání nedodržela ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat