neděle 3. ledna 2016

Deka s veterány

Koncem září jsem tvořila návrhy na klučičí deku.
Juknout se můžete TADY .

Dlouho se nic nedělo.
Když už jsem s ušitím deky nepočítala, ozval se mobil.
Volala dcera.
Má pro mě zprávu, jen neví, jestli dobrou nebo špatnou.
Nejprve tedy ta dobrá - deka se šít bude.
A pak ta špatná - deka má mít rozměr 2,5 x 2,5 metru.
A k ní čtyři velké a čtyři malé polštáře.
To do vánoc nedám ani náhodou :o(

Nastalo domlouvání.
Polštáře zůstávají.
Deka se nakonec ustálila na rozměru 2 x 2 metry.
Přibyl však povlak na pelest.
Chlapeček - není mu šest, ale osm let - si vybral veterány.
A na zádíčka deky chce ČERNÝ fleece.
Výběr černé barvy u tak malého kluka mě překvapil.
Dětičky asi dneska zrají nějak rychleji ;o))

Když jsem konečně spočítala - s dostatečnou rezervou - spotřebu látek, nastal problém.
Modré hvězdičky ani puntíky už nejsou, černých puntíků stěží metr, taktéž žlutých a červených hvězdiček už nebylo mnou požadované množství.
Nakonec jsem zaměnila modrou za barevné proužky, maličko přeházela barvy a mohla se pustit do šití.

A tady zatím jen deka, polštáře až později ;o)



Žádné komentáře:

Okomentovat