pátek 23. října 2015

Mapový okruh Nekázanka - 54. ročník

Loni jsme se poprvé jako fotoklub zúčastnili Mapového okruhu Nekázanka ... a hned zvítězili ... více si můžete přečíst TADY .

Výsledky 54. ročníku již nejsou tak skvělé jako loni, ale pořád vynikající.
Absolutní vítěznou fotkou je opět fotka našeho kolegy.


O své prvenství se tentokráte dělí s další fotkou kolegy z domažlického fotoklubu.


Když jsem se dozvěděla, že vyhrál náš kolega, předpokládala jsem, že vítězství získala tato jeho fotka.


Ta se mě osobně líbí mnohem více, byla však "až" na místě pátém.

Fotky jsou skenované z výsledkového buletinu, takže kvalita dostala hodně na frak.

Jako fotoklub jsme tentokráte obsadili 3. místo.
A tady si opět neodpustím maličkou statistiku.
Tři fotokluby - Košice, Litomyšl a Sokolov - nás sice daly na první místo, ale ... fotoklub Klatovy asi nezkousl naše loňské vítězství a umístil nás na místo dvanácté a poslední ;o))

Co se týče umístění mé fotky - o zklamání z jejího výběru si můžete počíst ZDE - skončila nakonec mnohem lépe, než jsem očekávala.
Osmdesáté deváté místo z celkových sto devadesáti pěti fotografií není zas tak hrozné, očekávala jsem daleko horší umístění.
Ani osmé místo mezi patnácti snímky našeho fotoklubu není špatné.

Jsem zvědavá, jak dopadneme příště ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat