středa 9. září 2015

New York

Rozhodně nejsem obdivovatelem USA.
Jen na dotaz, zda se mu více líbí New York nebo Londýn, můj vnuk odpověděl:
"Asi New York".
A bylo rozhodnuto.
K šestnáctým narozeninám dostane deku s New Yorkem.


Žádný velký patchwork to není.
Vlastně jen střed a "dvojitý" lem - myšlena bordura s obláčky odražená od středu kontrastním žlutým proužkem.
Bordura je v místech sešití jednotlivých pruhů proložena stejnou žlutou látkou.
Obláčky totiž nebylo možné k sobě napasovat tak, aby šev nerušil.
Deka byla hotova během dvou dnů ;o))

Její velikost je cca 205 x 175 cm.
Vespod dvě sešité fleecové deky.
Uvnitř bavlněný vatelín.
Šila jsem s ním poprvé a velmi mě překvapilo, jak úžasně se s ním pracovalo.
Jen si nejsem jistá, jak úžasná bude údržba.
Bojim bojim, že při praní to bude o mnoho těžší než běžný vatelín.
Prošito kolem kontrastního pruhu, dále prošity některé kontury obrázků New Yorku, okraje filmu i velká písmena New York.

Deka předána v neděli a líbila se nejen Štěpánovi ;o))

4 komentáře:

  1. Vypadá výborně, pro mléka ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, mělo tam být "pro mladíka". Tak dopadá, když člověk píše na tabletu :(

      Vymazat
    2. A já si tehdy myslela, že je to nějaký krajový výraz pro puberťáka ;o))

      Vymazat
  2. Ač to není typická pracná patchworková záležitost, vypadá úžasně, je mi naprosto jasné, že musí mladého muže zaujmout, myslím, že u nás doma by měla také úspěch:-)

    OdpovědětVymazat