úterý 9. prosince 2014

Vánoční prostírání

Vánoční panel od firmy Makower mám doma už více než tři roky.
Před každými vánocemi jsem ho vytáhla ... a po vánocích zase uklidila.
Nějak nebyla ta správná inspirace pro jeho zpracování.

Až letos jsem se do něj pustila. Prostírky byly šity už na Free Fler Market v Chebu, který se konal v listopadu. Jenže pro akutní nedostatek času zůstaly bez lemů.

Na Ježíškovy vánoční trhy už jsem je prostě musela dokončit.
Původně jsem chtěla lemy přišít na stroji. Poctivě jsem zažehlila, pomocí cvakaček (sponky do vlasů, které mám doma ještě po svých dcerách) se snažila přichytit k okrajům ... Práce na mnoho minut a pořád se mi nedařilo :o(
Nakonec jsem se vrátila k zažitému a mnou preferovanému způsobu lemování. Lem přišiju strojově na lícovou stranu, na zádíčkách přišívám pěkně ručně. Je to pracnější, ale mě se to tak líbí mnohem víc. I když jsem při ručním začišťování asi tak třetího prostírání uvažovala o tom, že budu muset přehodnotit mé preference. To když jsem si už po několikáté píchla do bříška prostředníčku jehlu ... tou obrácenou stranou, nikoliv špičkou ;o))

Prostírání má velikost 45 x 35 cm, nejsou to tedy žádní drobečci.
Dají se použít i jako malý ubrousek třeba na konferenční stolek.



Vznikly dvě varianty - červená se zelenými lemy a zelená s lemy červenými.
Ty druhé už jsem po jednom nefotila.


Fotky opět mizerné, o půlnoci opravdu není dobré fotit ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat