sobota 15. listopadu 2014

Výběr fotografií

Po velkém úspěchu a klubovém vítězství v zatím posledním ročníku Mapového okruhu Nekázanka nastal čas vybrat fotky do dalšího ročníku.
Bude těžké znovu zaujmout a nezklamat.

Jelikož letos fotím jen pomálu, nezbylo než prohrabat fotoarchiv.
A hledání nebylo jednoduché.
Takřka vše z mého "portfolia" - zní to vznešeně, vím, ale proč ten výraz nepoužít ;o)) - co stojí za pokoukání, už v klubu viděli.

A tak jsem se tentokrát rozhodla pro mé oblíbené a milované Řecko.
Spouštěčem rozhodnutí byly dvě fotky z městečka Lixouri na Kefalonii, které mám moc ráda. Jednu z nich už jste mohli vidět v TOMTO příspěvku.



A při prohledávání fotoarchivu mi padly do oka další dvě z Kefalonie

západ slunce nad městečkem Assos focený z balkonu mého pokoje ;o))


a jedna podvečerní taktéž z blízkého okolí městečka Assos


Velice fotogenický je Folegandros, který patří k mým oblíbeným, zejména jeho Kastro s úžasnými zákoutími



Ostatně moc příjemně působí i nakouknutí průjezdem do luxusního hotelu v Choře Folegandros


Nádherná byla plavba kolem ostrova Folegandros, kterou jsem si tehdy koupila k svátku


I tyto fotky už tu byly, ZDE s několika dalšími ;o))

Chybět nemůže i romantická vesnička Mandrakia na ostrově Milos, také ta už byla TADY .


No a jako poslední pokus o IR neboli infračervenou fotografii.
Pochopitelně softwarový filtr.
Přestože ve své fotovýbavě IR filtr mám, dosud jsem v reálu nevyzkoušela.


Tentokrát je to fotka z ostrova Syros.

Pozornému čtenáři, který nelenil otevřít i odkazy, jistě neuniklo, že fotky mají jiné rámečky.
Proč to?
Černé rámečky běžně moc nepoužívám s výjimkou nočních fotek.
Při tisku však fotka s černým rámečkem nějak více vynikne.
Proto tedy tentokrát černé rámečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat