pondělí 27. října 2014

Polštářek pro první lásku podruhé

Tentokrát jeho klučičí verze.

Před časem jsem plnila vnukovo přání ušít polštářek pro jeho první lásku.
Polštářek najdete TADY .

Už tehdy mě napadlo ušít k němu i klučičí verzi pro vnuka.
Pustila jsem se do něj v létě, avšak nedokončila jsem ho, jelikož mě skolila choroba. Pokud vás to zajímá, přečíst si o tom můžete ZDE .
Při oslavě, která se zcvrkla pouze na oslavu druhých narozenin mé vnučky, jsem se navíc dozvěděla, že se vnuk se svou láskou rozešel. Co s ušitým topem polštářku?

Nakonec se ukázalo, že si ti dva dali jen jakousi prázdninovou pauzu a randění opět pokračuje.
Takže polštářek nakonec dokončen a předán. Není už tak naparáděný, prostě je spíš klučičí. Ušitý je ze zbytků košilovin od kamarádky. Rozměry cca 48 x 48 cm.


A proč ty "parádičky" na zádíčkách z fleecu? Dostala jsem od kamarádky plnou tašku zbytků. Byly to zřejmě špatně nařezané díly snad mikin. Sešila jsem k sobě dva díly, v rozích však stále kousek chyběl, takže i tam jsem musela nastavovat. No a spoje jsem prostě "umělecky" zakamuflovala strojovou výšivkou ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat