středa 9. července 2014

Klubová fotosoutěž

Když jsem se před časem vydala fotit na téma klubové fotosoutěže "pokrývka hlavy" - juknout můžete TADY - mezi všemi mými cwaky mě nejvíc zaujal ten černoch. A protože se mi nepodařilo cwaknout nic lepšího - téma rozhodně není mou oblíbenou parketou - dostal se spolu s dredařem nad ním (z výše zmíněného příspěvku) do mého výběru tří povolených fotek.

Plánovala jsem ještě sáhnout hodně hluboko do fotoarchivu a vytvořit soubor fotek na téma likvidace slamáku. Likvidátorem byla má mladší dcera ve věku osmi měsíců. Fotky jsou tedy 35 let staré. Jenže nastal problém. Míša si alba před časem odnesla. Prolezla jsem tedy krabici plnou starých negativů, avšak bez výsledku. Negativ se mi nepodařilo najít. Mezi hromadou fotek jsem však našla hodně "jeté" fotky ze zmíněné série. Bohužel jen 3, vím jistě, že jich bylo více. Jenže fotoalbum se mi nepodařilo od své dcery získat. Tak už to asi na světě chodí. Když chtějí něco děti po rodičích, musí to být hned. Když však chtějí něco rodiče po svých dětech, je to na dlouhé lokte. Nezbylo než naskenovat ony 3 hodně poškozené a ořezané fotky. Moc s nimi udělat nešlo.


Nakonec se ukázalo, že to bylo zbytečné. Fotopříběh o jednom starém slamáku nedostal ani jeden bod.

Zato černoch zabodoval překvapivě dobře. S dalšími dvěma fotkami kolegů z fotoklubu se umístil se shodným počtem bodů na prvním místě.

Jenže dnešní kolo čtvrtletní klubové fotosoutěže bylo specifické. Vítěz měl získat poukaz na kalendář z vlastních fotografií zdarma. A tak nezbylo, než udělat mezi vítěznými fotkami rozstřel. V prvním kole vypadla jedna fotka. Černoch s další fotkou měly však opět shodný počet bodů. A tak došlo na další hlasování. Nakonec jsem zvítězila o jeden jediný hlas. A to jen díky tomu, že já sama jsem nehlasovala. Kdybych hlasovala, bylo by to zase nerozhodně, protože sobě bych hlas nedala.

A tak mám doma poukaz na kalendář. Nejsem kalendářový typ, raději bych brala fotoknihu.

Ale i tak jsem ráda - za vítěznou fotku - a hlavně hooodně moc překvapená.
Do poslední chvíle si mnozí členové fotoklubu mysleli, že fotka je někoho jiného (soutěž je anonymní) a překvapení i na jejich straně bylo dosti čitelné ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat