neděle 8. září 2013

Mrakodrapy v krajkách

Tak už mám taky svou šestihodinovou deku.
I když název je dosti zavádějící. Za šest hodin se určitě zvládnout nedá. A to na ní mám méně "pater" než na originálním mustru.

Byl to takový momentální nápad při probírání se zásobami látek z burzy.

Den před oslavou jsem se rozhodla ušít ji dceři k narozeninám.
Pochopitelně jsem to nestihla. V pátek jsem totiž nutně musela na vernisáž fotek a večer už se mi do šití nechtělo. A tak jsem jí došívala - okraje z rubu přišívám ručně - na chatě kousek od grilujícího se masíčka ;o))


Barvy jsou maličko zkreslené, protože jsem fotila už skoro dost pozdě navečer.

Ušito je z plátěného přehozu s vyobrazením mrakodrapů - možná je to Manhattan ;o)
Uvnitř vatelín, vespod fleecová deka ve dvou barvách - jedna by stejně nestačila.
Dozdobeno černou a červenou bavlněnou paličkovanou krajkou.

Velikost deky je cca 135 x 175 cm.

Pruhy jsou pochopitelně symetrické, i když na fotce se může zdát, že nahoře jeden chybí. Nechybí, je jen zahnutý kvůli přikolíčkování deky na zábradlí ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat