pondělí 11. února 2013

Sherento

Dcera mě na dnes ukecala, abych s ní jela udělat pár fotek s jejím koněm. Počasí na nic, na obloze 18% šeď a dohlednost minimální. Z hlediska fotografa propadák nejen počasím, ale i denní dobou - dorazily jsme v 11 hodin. Bylo mnoho pokusů, ale spokojená nejsem.

Nejprve v ohradě s ostatními koňmi ...



Pokusila jsem se i o pár detailů, ale světlo bylo opravdu mizerné ...



Pak obligátně koně projet, aby měl i nějakou tu práci. Jenže venku byl pod sněhem hojně led, takže raději jen v hale. Tam už nebylo světlo vůbec žádné. Navíc fotky v pohybu mi opravdu nejdou :o(


Převelikou část fotek jsem smazala.
Ty z venku byly hodně tmavé - koně s podpaly na zcela přepáleném sněhu.
No a fotky z haly zase rozmazané.

Navíc jsem málem umrzla ... a přivezla si domů slušné nachlazení.


Žádné komentáře:

Okomentovat